Skip to content

Comparteix !!

Comparteix

🗓️El pròxim divendres 31 de gener de 2025, el Saló d’Actes de l’ONCE CV acollirà una important jornada, organitzada per la Comissió Dones CERMI Comunitat Valenciana, dedicada a un tema crucial però sovint passat per alt: la violència obstètrica en dones i nenes amb discapacitat.

Per què és important aquest esdeveniment?

Aquesta jornada abordarà qüestions fonamentals com el dret a la maternitat i els drets sexuals i reproductius de les dones amb discapacitat. És una oportunitat única per escoltar experiències de primera mà, analitzar aspectes jurídics i ètics, i discutir sobre la prevenció i atenció de la violència de gènere en aquest col·lectiu.

Punts destacats del programa:

  1. Ponència marc sobre violència obstètrica en dones amb discapacitat.
  2. Taula d’ experiències personals de dones que han patit violència obstètrica.
  3. Anàlisi de qüestions jurídiques, incloent-hi canvis recents en la legislació.
  4. Debat sobre la detecció i atenció a la violència de gènere.
  5. Presentació d’ una píndola informativa sobre el tema.

Qui hi participen?

L’esdeveniment comptarà amb la participació d’expertes com Esther Castellanos, sociòloga especialitzada en igualtat i violència, Ana Peláez, vicepresidenta executiva de la Fundació CERMI Mujeres, Mónica Aguado, coordinadora Àrea Jurídica CERMI CV, Pilar López. Cap secció del programa de cribratge de violència de gènere. Direcció General de Salut Pública i activistes destacades amb diferents discapacitats.

Consulta el programa al detall

No perdis l’oportunitat d’assistir a aquesta jornada informativa i de conscienciació. L’esdeveniment tindrà lloc de 9:30 a 14:00 hores, oferint un matí ple d’aprenentatge, reflexió i debat sobre un tema de vital importància per a la nostra societat.

T’esperem, inscriu-te!