Skip to content

Òrgans de Participació Òrgans de Participació CERMI CV

Assemblea de representants

divider-cermi

L’Assemblea General és el màxim òrgan de representació de CERMI CV, compost per dos representants de cada entitat sòcia. L’ Assemblea elegeix la presidència i aprova el nomenament dels càrrecs de la seva Comissió Permanent. És competència de l’ Assemblea General l’ aprovació del pla anual d’ activitat, els comptes anuals, les quotes, les modificacions estatutàries, l’ admissió o baixa de membres, entre d’ altres.

Comitè executiu

divider-cermi

El Comitè Executiu és un òrgan intermedi, compost per un representant de cada entitat sòcia, que revisa periòdicament l’ activitat i funcionament de CERMI CV i proposa a l’ Assemblea General les qüestions que són de la seva competència. El President del Comitè i els seus càrrecs unipersonals són els mateixos que l’ Assemblea General.

Comissió permanent

divider-cermi
President CERMI CV

Luis Vañó Gisbert

President CERMI CV
Vice Presidenta CERMI CV

Marian Ferrús Pérez

Vice Presidenta CERMI CV
Secretari General CERMI CV

Enrique Llin Ruiz

Secretari General CERMI CV
Tresorera CERMI CV

Rosa María Bayarri Romar

Tresorera CERMI CV

Comissions de treball Comissions de treball CERMI CV

Comissió Salut i Espai Socio SanitariComissió Salut i Espai Socio Sanitari
Comissió d'Accessibilitat Universal, Transport i TIC ́sComissió d'Accessibilitat Universal, Transport i TIC ́s
Comissió d' Inclusió Laboral i FormacióComissió d' Inclusió Laboral i Formació
Comissió d' Atenció PrimerencaComissió d' Atenció Primerenca
Comissió de Dones i Nenes amb DiscapacitatComissió de Dones i Nenes amb Discapacitat
Comissió d' Educació InclusivaComissió d' Educació Inclusiva
Comissió d' Autonomia Personal i DependènciaComissió d' Autonomia Personal i Dependència
Comissió de FamíliesComissió de Famílies
Comissió Imatge social i mitjans de comunicacióComissió Imatge social i mitjans de comunicació
Comissió Agenda 2030 OdiscapacitatComissió Agenda 2030 Odiscapacitat
Comissió Centres Especials de Treball d' Iniciativa SocialComissió Centres Especials de Treball d' Iniciativa Social
Comissió DD HH - Convenció ONUComissió DD HH - Convenció ONU
Comissió Lleure, Esport i Turisme InclusiuComissió Lleure, Esport i Turisme Inclusiu
Comissió Envelliment ActiuComissió Envelliment Actiu
Logo cermicv
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.